fredag 25 mars 2011

Lösningen på allt




I mitt förra inlägg uppskattade många en reklamfilm för den svenska uppfinningen säkerhetsbältet. Idag står en annan uppfinning i fokus. Ursprung oklart men jag skyller av gammal vana på US and A. Bilderna är garanterat därifrån.



Här sitter så en broder och läser vår klubbtidning Cala Fläcken. Samtidigt testar han iGrow, den första laserhårhjälmen med ett riktigt modernt namn. Det här är rätt väg att gå; kämpa emot det genetiska lotteriet med all tillgänglig teknik och förbered dig samtidigt på att allt går åt helvete.

Mina kollegor på Balding Blog är eld och lågor över iGrow:

"And it looks so classy! Any regular reader to this site knows how I feel about the laser hair therapies that make big claims with little to back it up, but this one goes a step further by including headphones and an Apple computer style iPhone/iPad/iPod naming convention."


Aldrig förut har någon sett fram emot ett paket i posten som jag gör nu.

2 kommentarer:

  1. Kan paket i posten var annat än trevligt?

    SvaraRadera
  2. Iiiiiiiiihhhhh, snart kommer det! Jag tänker testa att cykla med den också, det borde väl funka?

    SvaraRadera