måndag 14 februari 2011

Dina hårfrågor



















Mina känslor inför den här bilden är inte alls lika starka men går ändå att jämföra lite med den gången Cartman i South Park träffade en hel familj vars rövar satt där ansikten vanligtvis sitter. Lille Cartman inser att hans blott åttaåriga liv nu har peakat och att han aldrig någonsin kommer att se något roligare än den här familjen. Han går hem, upp på sitt rum och in i en djup depression. 

Själv tittar jag lite misstroget på Carls erbjudande ovan och undrar så många saker. Är det på rikt? Är det verkligen jätteroligt eller är jag bara förvirrad? Kommer jag nånsin igen hitta en lika bra frågespalt om hår där gurun i fråga inte har ett enda själv? Är inte det här för lätt? Men okej Carl. Vi gör det här då. Brev till dig:

Carl, jag ska skicka mina hårfrågor till dig snart. Men först ska jag bara fråga en kompis till mig som sitter i rullstol vilka löparskor han tycker att jag ska ha.

Carl, jag ska skicka mina hårfrågor till dig alldeles strax. Efter att jag har hittat en blind person som kan följa med som smakråd när jag provar nya kläder. Och en döv som ska få producera min nya skiva.

Tror jag nöjer mig så. Den som tycker att det behövs fler varianter till Carl är välkommen till kommentarfältet. 





2 kommentarer:

  1. Hej. Jag har långt hår och undrar vad som är det mest skonsamma sättet att fixa lockigt hår. Jag brukar sova på flätor men tycker det blir lite för krusigt.
    Johan

    SvaraRadera
  2. Oj🫣 såg nu att det kanske är fel forum här. Förlåt.

    SvaraRadera